Przemysł

Hawthorne Berry i inne ziołowe środki na zdrowie serca

By 11 kwietnia 2020 No Comments

Na rynku dostępnych jest wiele leków ziołowych na zdrowie serca. Naukowcy badali korzyści magnezu dla zdrowia serca, a magnez czasami znajduje się w naturalnych i ziołowych lekach na zdrowie serca.

Niektóre zioła są oparte na faktach naukowych, ale należy zachować ostrożność przy wyborze produktu, zwłaszcza jeśli przyjmujesz leki na receptę. Wiele dzisiejszych leków na receptę opiera się na składnikach ziołowych i działa podobnie do nich. Mogą zatem wystąpić interakcje.

Aby zrozumieć, w jaki sposób witaminy, minerały, zioła i inne naturalne produkty promują zdrowie serca, musisz zrozumieć czynniki ryzyka, które prowadzą do chorób serca. Uważa się, że jeśli będziemy w stanie kontrolować te czynniki ryzyka, możemy być w stanie zapobiec wielu typom chorób serca, w tym miażdżycy lub stwardnieniu tętnic, zakrzepów krwi i ewentualnie udarów. Ponieważ czynniki ryzyka chorób serca i udaru są podobne.

Głównymi kontrolowalnymi czynnikami ryzyka rozwoju chorób serca są otyłość, wysokie ciśnienie krwi, niezdrowy cholesterol, cukrzyca, brak aktywności fizycznej i przewlekły stres.

Badania wykazały, że korzyści zdrowotne magnezu dla zdrowia serca są związane z czynnikami ryzyka, które dotyczą magnezu i innych wyjątkowych właściwości tego minerału. Badanie wykazało niższy poziom magnezu u pacjentów, którzy już wykazywali oznaki choroby serca.

Podczas sześciomiesięcznego badania pacjenci, którzy otrzymywali doustny suplement magnezu, odczuwali mniejszy ból w klatce piersiowej i osiągali lepsze wyniki w testach wysiłkowych. Inne badania wykazały, że suplementy magnezu korygują nieregularne bicie serca, kołatanie serca, a nawet szmery serca.

Ze względu na korzyści zdrowotne magnezu dla serca, niektóre z lepszych ziołowych środków na zdrowie serca zawierają askorbinian magnezu. Jest to forma minerału, który jest najłatwiej wchłaniany przez ludzkie ciało.

Niektóre ziołowe środki na zdrowie serca to Miotła Rzeźnika, Miłorząb Japoński, Zielona Herbata i Jagoda Hawthorne. Miotła Butchera była w przeszłości stosowana jako środek moczopędny i powinna mieć korzystny wpływ na ciśnienie krwi.

Miłorząb dwuklapowy poprawia krążenie krwi poprzez rozszerzenie naczyń krwionośnych i ma chronić ściany tętnic. Zielona herbata była stosowana jako środek moczopędny w celu zmniejszenia masy ciała i ma na celu zapobieganie agregacji płytek krwi. Jest to termin techniczny dla materiałów we krwi, które łączą się ze sobą i ostatecznie tworzą skrzepy krwi.

Niektóre ziołowe środki na zdrowie serca zawierają Hawthorne Berry, ponieważ tradycyjnie stosuje się go jako tonik na serce. Składniki roślinne, prawdopodobnie flawonoidy i procyjanidyny, poprawiają siłę skurczów mięśnia sercowego, pomagają ciału w utrzymaniu zdrowego ciśnienia krwi i odnotowano obniżenie poziomu lipidów we krwi.

Ziołowe środki zdrowotne na serce, które zawierają Hawthorne Berry, wpływają na kilka głównych czynników ryzyka i mogą poprawić ogólną siłę serca. Aby dowiedzieć się więcej o suplementach zawierających Hawthorne Berry, odwiedź Heart Health Diet Tips.com.