Ponieważ nowe „wydarzenie” pojawia się zbyt często w wiadomościach, wiele terminów wydaje się mylących. Jeśli masz dzieci, muszą one teraz wykonywać „ćwiczenia blokujące” w szkole. Co to jest zamek? Co to znaczy szukać ochrony na miejscu? Jaka jest różnica między nimi? Oto oficjalne słowo na ten temat.

WYRÓŻNIENIE MIĘDZY „BLOKADAMI” A „SHELTEREM W MIEJSCU”

1. BLOKADY: Blokada występuje, gdy mieszkańcy obiektu są instruowani, aby ograniczyć się do pokoju / obszaru z pewnymi procedurami, takimi jak zamykanie drzwi, zamykanie okien / żaluzji, znajdowanie osłony itp. należy śledzić. Procedura ta jest stosowana, gdy podejrzewa się, że przestępca znajduje się na terenie, a urzędnicy oczekują, że środki te zminimalizują ryzyko narażenia więźniów na przedmiot przestępczy. Zakazy wymagają reakcji organów ścigania i natychmiastowych działań. Podczas gdy odpowiedzialność za ustalanie zasad okręgów szkolnych dotyczących blokowania spoczywa przede wszystkim na tym okręgu szkolnym, zaleca się, aby zarówno urzędnicy szkolni, jak i funkcjonariusze organów ścigania konsultowali się ze sobą przy opracowywaniu odpowiednich wytycznych. Pomoże to zapewnić bezpieczne i wydajne zarządzanie szkolnymi wydarzeniami zamykającymi.

2. ZAKWATEROWANIE LOKALNE: Zakwaterowanie na miejscu jest podobne do zamknięcia, ponieważ mieszkańcy powinni pozostać w lokalu, ale może być konieczne przeniesienie do innej części obiektu poza obiektem z powodu zdarzenia środowiskowego. Na przykład uwolnienie chmury chemicznej z pobliskiego obiektu. Ewakuacja więźniów może być dla nich bardziej ryzykowna niż ochrona ich w obiekcie. Jednak może być wskazane, aby przenieść wszystkich pasażerów do innej części obiektu, aby dodatkowo zminimalizować ryzyko narażenia.

Wraz ze wzrostem liczby tego rodzaju imprez szkolnych wiele szkół w całym kraju wyposaża obecnie swoje klasy w zestawy do blokowania zajęć. Te zestawy mają na celu przygotowanie i dostarczenie uczniom dokładnie w takiej sytuacji. Dostarczają podstawowe pożywienie, wodę i urządzenia sanitarne.