Skład magnezu jest różny w całym ciele. Magnez znajduje się w 70% kości. Magnez jest także magazynowany w naszych tkankach i płynach komórkowych. W tkankach i płynach znajdziesz prawie 30% magnezu.

Twoja potrzeba minerałów

Magnez jest odpowiedzialny za przekształcenie glukozy w energię, magnez odgrywa również rolę w napięciu naczyniowym. Magnez jest głównym graczem w procesie metabolicznym naszego organizmu. Magnez działa w orkiestrze z innymi witaminami, takimi jak kompleks B, witamina C i witamina E. Ten niezbędny minerał odgrywa również rolę w regulacji temperatury ciała.

Jeśli w twoich kościach nie ma magnezu, układ kostny wykazuje oznaki:

Ból pleców
Ból szyi
Napięcie głowy
Ucisk w klatce piersiowej
Skurcze
Drganie mięśni
Dysfunkcja TMJ

Chlorofil i magnez również działają razem. Czy zastanawiałeś się kiedyś, co sprawia, że ​​warzywa są zielone? Warzywa uzyskują kolor z chlorofilu, ale magnez występuje również w chlorofilu. Czy to ma sens?

Witamina D przejmuje funkcję magnezu. Jeśli organizm nie ma witaminy D, nie może z powodzeniem stosować magnezu. Jeśli spożywasz tonę wapnia, potrzebujesz tyle magnezu.

Wapń i magnez to minerały terytorialne, które są zarówno magazynowane, jak i konkurują o tę samą przestrzeń do przechowywania w ciele. Na przykład nasze kości mają wapń i magnez w naszych kościach, więc potrzebujesz wystarczającej ilości obu minerałów, aby utrzymać mocne zdrowe kości.

Jestem pewien, że jeśli nie wyjaśnię tego poprawnie, ktoś mnie poinformuje.

Pacjenci z wysokim poziomem cholesterolu mają zwiększone zapotrzebowanie na magnez.