Przemysł

MigraDefense leki na ból głowy – przegląd produktu

By 11 kwietnia 2020 No Comments

Pięć najbardziej skutecznych naturalnych środków przeciwbólowych to magnez, buttebur, gorączka, gryfonia i kora białej wierzby. Wykazano, że wszystkie pięć tych naturalnych produktów zmniejsza ból głowy i częstotliwość występowania bólu głowy u niektórych. MigraDefense (z KAL) łączy te pięć elementów w jedną łatwą do połknięcia pigułkę. W dzisiejszym artykule przedstawię recenzję produktu na temat suplementu diety o nazwie MigraDefense.

MigraDefense łączy magnez, lepiężnik, gorączkę, gryf, korę białej wierzby i inne elementy. Porcja to 2 tabletki. Najlepiej, jeśli nie zostaną podjęte w tym samym czasie. Pojemnik mówi również, że możesz wziąć do 4 tabletek w razie potrzeby. Biorąc pod uwagę, że niektóre składniki są stosowane zapobiegawczo, sugeruje to, że MigraDefense może być również stosowany do natychmiastowej ulgi.

Jest to interesujące, ponieważ większość leków przeciwbólowych jest w ten czy inny sposób, natychmiastowa ulga lub zapobieganie. Aspiryna, p.n.e. Proszki, gadżety lub prawie wszystkie inne bez recepty leki przeciwbólowe mówią bardzo mało (jeśli w ogóle), że ich produkty można stosować w profilaktyce. Immatrex, wraz z innymi lekami na receptę, może twierdzić, że tak, ale z mojego doświadczenia wynika, że ​​wiele z nich prowadzi do strasznych odbijających się bólów głowy i źle radzi sobie z przyczynami bólu głowy. Podczas gdy większość leków ziołowych, odżywczych lub homeopatycznych dąży do uzyskania długoterminowych korzyści związanych z redukcją częstotliwości i ma ograniczony wpływ na natychmiastowy ból.

Składniki MigraDefense (wraz z ilością na porcję i% dziennej wartości) są następujące:

Magnez (jako tlenek magnezu): 200 mg (50%), guarana (Paulinia Cupana) (nasiona): 200 mg (procentowa dzienna wartość nieokreślona (NE)), gorączka: 350 mg (NE), lepiężnik: 100 mg (NE), Biała wierzba (kora): 100 mg (NE), Gryfon: 50 mg (NE), ActiSorb Base (BioPerine) [Black Pepper Extract], Ekstrakt z korzenia imbiru, ekstrakt z liści rozmarynu, ekstrakt z korzenia kurkumy i ekstrakt Cayanne’a: ​​10 mg, (NE), całkowite węglowodany: 1 g (przeprowadzono badania magnezu wykazujące związek między magnezem i bólem głowy. A. Trauninger wykazał niedobór magnezu w porównaniu do A. Bianchi (ale nie rozstrzygające) dowody na zdolność magnezu do leczenia migren (Vitamin Horm, 2004) str. 297-312).

Feverfew, lepiężnik Feverfew stosuje się głównie w leczeniu i zapobieganiu częstym i ciężkim migrenowym bólom głowy. Z „dobrze zaprojektowanego badania klinicznego, 170 niemieckich pacjentów przyjmowało pigułkę placebo lub ekstrakt z gorączki przez 16 tygodni. Ci, którzy przyjmowali gorączkę, mieli znacznie mniej migreny (Natural Heath, 2007-03-01)”. Lepiężnik jest bardzo popularny w Europie, aby zminimalizować dolegliwości neurologiczne.

Biała wierzba W 1829 r. Naukowcy w Europie zidentyfikowali coś, co uważa się za aktywny składnik kory białej wierzby – związek zwany salicyną. Ekstrakcję salicyny z ziół uważano za kosztowną i czasochłonną. Dlatego w 1852 r. W Niemczech opracowano syntetyczną wersję kwasu salicylowego, która szybko stała się leczeniem z wyboru (salicyna jest przekształcana w kwas salicylowy w organizmie). Problem polegał na tym, że żołądek był trudniejszy. Przy dawkach terapeutycznych u osób stosujących syntetyczny kwas salicylowy rozwijały się wrzody żołądka i krwawienia.

Niemiecka firma Bayer stworzyła w końcu syntetyczną, mniej surową pochodną kwasu salicylowego zwaną kwasem acetylosalicylowym (ASS) i masowo produkuje go pod nazwą Aspiryna. Niemniej jednak nadal wiadomo, że aspiryna podrażnia błonę śluzową żołądka. Ludzie używają kory wierzby białej zamiast aspiryny, ponieważ nie podrażnia ona wyściółki żołądka. Może to wynikać z faktu, że salicyna występująca naturalnie w korze białej wierzby przekształca się w formę kwasową dopiero po wchłonięciu przez żołądek.

Naukowcy zasugerowali również, że kora białej wierzby jest bardziej skuteczna niż aspiryna ze względu na inne aktywne składniki znajdujące się w korze, ale nie w leku. W badaniach na zwierzętach na Uniwersytecie w Kairze porównano ekstrakt z kory wierzby z ASA i stwierdzono, że ekstrakt z kory wierzby był równie skuteczny w zmniejszaniu stanu zapalnego jak aspiryna, chociaż zawartość salicyny była niższa niż równoważna dawka ASA.

Gryfon Nasiona Griffonia są stosowane jako suplement ziołowy ze względu na zawartość 5-hydroksytryptofanu. 5-hydroksytryptofan, znany również jako 5-HTP, jest ważnym budulcem produkcji serotoniny przez organizm ludzki. Serotonina odgrywa ważną rolę w organizmie, szczególnie jako neuroprzekaźnik do transportu sygnałów między neuronami w układzie nerwowym. Nasiona gryfonii wykazały również zdolność łagodzenia zarówno częstotliwości, jak i ciężkości napadów Migreny w wielu badaniach klinicznych. Stwierdzono, że poziom 5-HTP jest tak samo skuteczny w leczeniu i zapobieganiu migrenie jak beta-blokery lub metysergid.

Wszystkie składniki MigraDefense mają mocne rekordy w walce z bólami głowy. Jeśli cierpisz na częste bóle głowy, odbijające bóle głowy, chroniczne migreny lub sporadyczne migreny, MigraDefense wygląda jak suplement, który warto wypróbować.