Wiele słyszymy o wapniu i o tym, jak przyjmować suplement wapnia. Wiele kobiet traci dużo wapnia podczas ciąży i na starość. Tak wiele z tych kobiet przyjmuje suplementy wapnia, ale wciąż cierpi na niedobór wapnia. Dlaczego tak może być? Dzisiaj zbadamy kilka powodów, dla których możesz nie otrzymywać wystarczającej ilości wapnia lub nie zużywasz go.

Pierwszym powodem, dla którego twoje ciało nie otrzymuje wapnia z pożywienia i suplementów wapnia, jest brak witaminy D i boru. Większość mleka dodała witaminę D. Bor jest mniej znanym minerałem, ale w świecie minerałów znany jest jako pomocnik wapnia. Niektóre minerały wymagają prawidłowego stosowania innych minerałów w organizmie. Wapń potrzebuje boru.

Wapń potrzebuje również innego minerału zwanego magnezem. Tak, bez wystarczającej ilości magnezu nie możesz użyć wapnia, który masz w swoim ciele. Dlatego nie pomaga ci wziąć więcej wapnia. Magnez sam w sobie jest bardzo ważnym minerałem. Magnez utrzymuje wapń w postaci płynnej, z której może korzystać organizm. Bez wystarczającej ilości magnezu Twój wapń to grono tam, gdzie go nie potrzebujesz. Wapń osadzony na kościach może tworzyć ostrog kostny. Aby zbudować mocne kości, potrzebujesz wapnia i magnezu. W rzeczywistości potrzebujesz dwa razy więcej magnezu niż wapnia. Uczymy się tego od składu kości, w których magnez jest obecny w stosunku 2 magnezu na 1 wapń lub 2: 1.

Magnez musi mieć dwukrotność zawartości wapnia, czyli innymi słowy stosunek 2: 1. Magnez ma gorzki smak, wapń jest słodki i łagodny. Magnez jest wykorzystywany w ponad 300 funkcjach enzymatycznych. Jednym z najważniejszych jest utrzymywanie wapnia w postaci płynnej, aby wapń mógł wykonywać swoją pracę.

Większość z nas zna wapń z wielu reklam telewizyjnych na temat mleka, ale nie zastanawiamy się, jak uzyskać najwięcej wapnia za naszego dolara. Jest o wiele za dużo suplementów wapniowo-magnezowych, które w ogóle ci nie pomogą. Jednym z najczęstszych suplementów wapnia jest wapń koralowy lub węglan wapnia. Jest to jedna z najmniej przyswajalnych form wapnia. Chociaż jest bardzo tani w zakupie, twoje ciało po prostu nie używa go zbyt dobrze. Po połączeniu suplementu wapniowo-magnezowego musisz mieć oba minerały w formie, którą ciało może wchłonąć. Istnieje kilka sposobów przyjmowania suplementu mineralnego.

Tabletki mineralne

Jedna tabletka to najmniej skuteczny suplement mineralny. Skąd pochodzą minerały? Pochodzą ze skał. Niektóre minerały są twarde jak kamienie, a kiedy dostaną ciepło i ciśnienie, zamieniają się z powrotem w małe kamienie. Czy twoje ciało może strawić kamień?

Nie! To tutaj wchodzą rośliny. Rośliny mogą rozkładać skałę na mniejsze, bardziej użyteczne formy, z których może korzystać ludzkie ciało. Chociaż tabletka nie jest tak twarda jak postarzony kamień, jest to najmniej skuteczny sposób przyjmowania minerału. Chociaż możesz skorzystać z tabletki mineralnej, osoby o słabym trawieniu mogą zobaczyć tabletki mineralne w toalecie. Twoje ciało nie może utrzymać ich w przewodzie pokarmowym na tyle długo, aby było wydajne. Tabletki mineralne są zatem najmniej skuteczną formą suplementu mineralnego. Kosztują pieniądze.

Kapsułki mineralne

Kapsułki są lepsze niż tabletki. Zazwyczaj są one pełne drobnego proszku (dlatego żujesz jedzenie), który ma znacznie większą powierzchnię, na której może działać kwas żołądkowy. Większa powierzchnia oznacza lepsze trawienie minerału w kapsułce. Masz tylko tyle czasu na suplement mineralny w procesie trawienia, że ​​potrzebujesz najmniejszego i najłatwiejszego do strawienia minerału.

Kapsułka ma pewne wady. Niektóre osoby, takie jak B. Dzieci mają trudności z połykaniem kapsułek. Nie wszystkie kapsułki są w 100% minerałem wskazanym na zewnętrznej stronie butelki. Niektóre proszki mineralne są trudne do dostania się do kapsułki, dlatego dodaje się inne superplastyfikatory, aby ułatwić napełnianie kapsułki. Większość firm szczerze mówi o tym, ile minerałów zawiera kapsułka, ale niektóre nie.

Płynne minerały są najlepsze

Najlepszy jest płynny suplement wapniowo-magnezowy. Z drugiej strony, nie wszystkie płynne suplementy są sobie równe.

1. Czy bierzesz minerały smakowe?

2. Czy bierzesz kolorowe płynne minerały?

3. Czy Twój płynny smak jest słodki i owocowy?

Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na którekolwiek z powyższych pytań, być może bierzesz płynne minerały, z których tak naprawdę nie korzystasz. W rzeczywistości dodatki i konserwanty utrudniają organizmowi uzyskanie potrzebnego wapnia.

Nawiasem mówiąc, prawdziwe minerały nie gniją, nie psują się, nie muszą być chłodzone lub psują się. Barwniki, barwniki i smaki wymagają dodatkowej energii do strawienia lub oddzielenia od minerału. Całą tę energię można było wydać na pokarmy trawienne i minerały. Wszystkie te dodatki muszą przejść przez przewód pokarmowy, aby zostać podzielone na składniki odżywcze i produkty odpadowe.

Wapń jest jednym z najważniejszych minerałów w skurczach mięśni. Serce to duży mięsień. Jeśli nie masz wystarczającej ilości wapnia lub wapnia we właściwym stanie, twoje serce może przestać. Zaloguj się, zanim to nastąpi. Usłyszysz westchnienia na temat niedoboru wapnia lub niewłaściwej asymilacji wapnia. Objawy obejmują białe plamy na zębach, ostrogi kostne, skurcze mięśni i wiele innych.

Czy wiesz, że migrenowy ból głowy oznacza, że ​​twoje ciało mówi ci, że potrzebujesz wody i magnezu? Nie bierz pigułek przeciwbólowych i zakryj lampkę ostrzegawczą. Bóle głowy to twoje ciało, skłaniające do zmiany aktywności i uzyskania potrzebnego odżywiania.

Angstrom Liquid Calcium Magnez Supplement jest gotowy na komórki. Nie wymaga trawienia. Można go przenieść z krwi do każdej komórki w ciele w ciągu zaledwie kilku minut. Angström Calcium Magnez może być wchłaniany pod językiem. Jest na poziomie atomowym, omijając trawienie, co rozwiązuje problemy z asymilacją tabletek i kapsułek. Nie ma dodatkowych kolorów ani smaków, które obciążają układ trawienny i spowalniają wchłanianie. Angstrom Calcium Magnez Mix (Angstrom Calmag) to specjalna mieszanka, która równoważy zaparcia wapnia z magnezem, środkiem przeczyszczającym.